onsdag 23 oktober 2013

Min jätte härliga dag!

Igår firade jag min födelsedag i all enkelhet. 
Barnen i skolan sjöng för min och sen hade jag en liten fika på kvällen här hemma. 

Fick bla. ett grattis kort med betydelsen av mitt namn på som 























Det stod också:
"Är noga med sitt utseende. Är mån om att vara sin omgivning till lags och är alltid hjälpsam mot sina nära och kära. Hennes optimistiska läggning gör att hon lyckas i livet."

Idag skall jag fortsätta att fira min dag, tillsammans med alla fritidsbarn som jag dagligen jobbar med. 
Det är roligt att ha många att fira med så man kan dra ut på firandet. 


1 kommentar:

  1. jag och min pojkvän har en frågestund på min blogg så det skulle vara jätte roligt ifall du frågade nånting! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.