tisdag 5 november 2013

Bron över!

Det är tisdag och jag har inte vart frisk idag. Jag har mest legat och tyckt synd om mig själv (vilket jag tycker att man får göra när man inte är helt okey) 
Men nu mår jag bättre och i morgon är det vardag igen! :D 
Nu sitter jag och fixar helgens fest foton och lite andra foton som jag fotade för ett tag sedan :) 
Letar fina foton att skicka in för framkallning nu så att jag kan sätta upp år 2013 på min vägg. Det har ju hänt mycket och mer kommer det att hända, jag har legat och funderat på va jag skall ha med mig till Stockholm på fredag. Det är konster dax tillsammans med min vän Lina (och några fler hoppas jag). Två band som jag tycker otroligt mycket om, Five finger death punch och Avenge Sevenfold skall spela, FFDP missade jag i somras på Sweden Rock och AS missade jag när de spelade på Metal Town för ett par år sedan, men nu skall här lyssnas! Mycket glad tjej :D 


Här är en underbar bild från när jag fotade Lina & August! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.