söndag 3 november 2013

Reflektion!

Oj vilken vecka! Jag har haft så mycket kul och skrattat mer än vanligt. 
Det har vart lovvecka så mina barn har haft ledigt och jag har jobbat på fritids hela veckan. 

Dagen efter min födelsedag hade jag födelsedags mys med alla treor och de lärare och pedagoger som jag dagligen arbetar med. Det blev väldigt lyckat och jag är så glad att jag har så goa barn och kollegor att jobba med! Hade ju inte väntat att jag skulle få present och blommor. 





























Jag var hos frissan och fick hjälp att bli snygg i håret, har nog den roligaste och trevligaste frisören :) 
Syns ju inte så bra på denna bilden men jag blev faktiskt jätte fin i håret, men mina ny fixade naglar syns lite :)


























Jag har hunnit baka bröd. Utan att bli påhejad av brandlarmet :) Man känner sig ju ganska stolt över att man inte brände brödet och att de gick hem hos barnen. Nyttigt var det också utan att de vet om de ;D 









Under veckan har vi haft väldigt roligt på fritids, vi byggde barkbåtar (de va ju hur längesedan som helst man gjorde de) och sjösatte dom.






























Vi har haft halloween fest med spökhistoria och lekar som dansstopp. 




(Liten stackars häxa ensam kvar efter festen)

Jag hade en av mina fredags nöjen på jobbet, jag fotade the one and only mr Fancy friday! 





I fredags kom min fina vän Pernilla hit och hälsade på, då fick jag inte bara njuta gott vin i hennes sällskap utan också två presenter, super fina! 



















































Och igår gjorde jag något fantastiskt roligt! Jag var och fotade en Bal Masque åhh va alla var vackra och fina! Bilder på detta kommer snart läggas upp här. 

Ja, detta var min vecka tillsammans med massor av träning och gos med mina tjejer! 

Idag har lillan valt att baka chokladbollar. Dom var mummsiga! 

































I morgon är det äntligen måndag :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.