söndag 10 november 2013

Söndags lugn & Fars dag!

Lugnet som sänker sig en söndagskväll! 
Att känna hur allt liksom går ner i varv och lugnar sig, det måste vara min favorit tid på söndagskvällen.
Efter en otroligt bra dag. Haft en rolig dag med fotografering av ett barnkalas, 21 vildar! 
Sen åkte jag hem och bestämde mig för att stänga av ljudet på allt och umgås med mina tjejer. Jag har ju haft en helt galet rolig helg tillsammans med vänner, konserterna va helt otroligt bra! Kommer leva länge på denna känslan!!! *Happy happy happy*

Jag har inte haft de fina nöjet att träffa min pappa idag, men jag har pratat med honom :D 

Jag har firat honom lite p avstånd tillsammans med mina tjejer. 




 Kasta gris! Kan vara ett av de roligaste spel som finns :D 






























Blev friserad och sen fotograferad av mina tjejer :) 

I morgon är de jobb, hoppas ni har lika kul på era arbeten som jag har på mitt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.