söndag 1 december 2013

Julbak ett svart/vitt inlägg!

I lördags träffade jag ju inte bara världens sötaste Glenn utan vi bakade också. Det var väl egentligen huvudsyftet med lördagen men ni vet hur det blir när en valp kommer in i ett hus, innan man hinner prata om allt man brukar prata om så måste man ju rulla omkring på golvet och prata bebis språk i minst 30 minuter för att sedan springa och hämta kameran för att ta minst 10 bilder. Sen kan man ju börja kolla hur alla mår och om man skall sätta fart med de man skall göra :) 
Vi fick iaf bakat utan att Glenn fick tag i pepparkaksdeg eller glögg :)

Nu är de nedräkning till julafton! 





















Kaffe Bailys innan hemmet skall fyllas  med ljuva dofter! 
Pepparkaksstart! Kan va den godaste pepparkaksdegen :)



Jag var väldigt imponerad av att min väns ordning bland disken ;)

Knäck 

Rockyroad innehåll


Rockyroad mmmummms

Årets glögg från Blossa va en hit enligt mig :) Alla höll inte riktigt med men jag tycker den va jätte god 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.