lördag 21 december 2013

Pepparkakskaffe!



Igår hade jag en härlig dag, en egendag, en dag att bara bli lite ompysslad. Först var jag hos frissan och blev snygg i håret, Therese kan verkligen göra under för håret :) När jag gick omkring och kollade på julklapparna som var kvar svängde jag in på Indiska The & Kaffekompaniet och hittade de goda teerna som jag fick av min brors sambo i somras (English Tea Shop, A collection of natural fruit infusions organic), fantastiskt te som ni borde testa om ni hittar, det är en blandning av olika teer. När jag var där inne så hittade jag också pepparkakskaffe! Jisses va gott, MUMMS!!! rekommenderas verkligen. Sen fixades mina naglar på Lily garden. Känner mig fortfarande härligt ompysslad :)  
Sen blev de mys, F var hos en kompis som fyllde år och M satte sig vid datorn. 





Min hyacint växer lite konstigt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.